FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Daniel-s, tråkigt att du inte kunde hålla ditt inlägg som du ursprungligen skrev det, utan var tvungen att tillfoga nedanstående, som jag naturligtvis inte är rädd för att bemöta.
Vad är det du menar att jag undviker? Du ställde ju inte ens en fråga! Allt jag gjorde vara att på sakligast möjliga sätt bemöta dina till ämnet ej hörande åsikter. Citat:
Återigen, jag är inte i det minsta behov av att bevisa min kompetens. Det lämnar jag fritt till var och en att avgöra från det jag skrivit och från det jag gör. Tycker du inte det är upp till mig om jag vill bevisa något eller ej? Tja, om du vill tycka att Nikke Lindqvists åsikter väger tyngre än mina trots att Nikke Lindqvist inte ens vågar bemöta de fakta jag lagt fram eller svarar på mina frågor så tror jag inte det spelar någon roll vad jag säger eller gör, för din åsikt kommer att stå fast. Du får tycka detta, jag bryr mig inte. Citat:
Citat:
Citat:
Att 170.000 besök/månad i ett inledningsskede till en scamsajt är oviktigt? Du säger att du håller med Nikke Lindqvist att det är ofrånkomligt med scams av denna typ. Tycker du att det bara därför inte finns någon anledning att motarbeta scamsajter och olagligheter på Internet? |
||||
![]() |
![]() |
|
|