Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ångerrätt.

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-08-08, 12:22 #24
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 300
dannel77 dannel77 är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Aug 2006
Inlägg: 300
elf98:

Jag har som jag skrev inte för avsikt att göra detta till en stor grej med kunden, men jag ville väcka en debatt i frågan..

Citat:
..se det som en läropeng.
Hur menar du då, vad har vi att lära oss av detta? I vilket avseénde hade vi kunnat undvika detta / eller hantera det på ett bättre sätt?

Citat:
Självklart skall man låta kunder testa även inplastade produkter, och även stå för fraktkostnaderna.
Det är inte alls "självklart" för mig att vi skall stå för fraktkostnaderna, men jag gör det ändå för att slippa dåliga omdömen och för att lagen är utformad som den är.. dvs. inte alls.
dannel77 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017