Citat:
Ursprungligen postat av ITisGood.se
Finns det grund för anklagelserna tycker jag att det är jättebra att man säger till så att inte fler blir lurade av oseriösa köpare.
Nu vet jag inte exakt vilka personuppgifter det gällde men det kanske är lite att ta i beroende på vad det var.
Med tanke på hur den anklagade reagerade så råder det ju inte så mycket tvivel om vem det är som är boven här. Hade kritiken bemöts på ett sakligt sätt utan hot hade jag inte kunnat döma dig preppie, men med det här beteendet får du nog ingens förtroende. Slutligen vag vill tacka Kippex för varningen.
|
På detta forum är det verkligen den som skriker högst och mest som får mest gehör och förtroende. Har valt att inte föra en öppen diskussion om detta då jag inte tycker det angår någon annan än köpare och säljare i detta fall. I detta fall så är det en rad medlemmar som ger sig på ena parten utan vidare insikt. Har INTE avtalat med någon part om att inte få sälja denna lista vidare, i detta fall hade vi som köpte den ingen vidare användning för den utan beslutade att sälja den vidare. Detta gäller precis som vid köp och försäljning av egenhändigt skapade script, webbsidor etc..