Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Kund har sönder stereo, vill inte betala. Vad göra?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-06-29, 01:39 #8
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Om du har 100% nöjda kunde så tycker jag su ska bjuda på detta, har du bra marginaler så tjänar du nog snart igen denna förlust, men du komemr att ha en ambassadör som säljer åt dig om du behandlar honom bra.

Om han kommer tillbaks efter 3-4 gånger, med samma typ av fel, så kan du ju börja dra öronen åt dig och ge pengarna tillbaks men tacka nej till vidare leveranser, fortfraande med ett leende.

Avreagera dig med att slå några riktigt extra hårda bunkerslag vid nästa golfrunda....

Senast redigerad av Conny Westh den 2010-06-29 klockan 07:14
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017