Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webbyrån vägrar slutföra min webbsida- lite råd uppskattas

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-18, 18:14 #11
YesBoss YesBoss är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2009
YesBoss YesBoss är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2009
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyWesth Visa inlägg
Har man betalt leverantörens faktura vid fastprisuppdrag eller vid löpande räkning så kan man normalt inte klaga i efterhand. Om du inte har avtal om att det är en längre garantitid.

När du betalt har du i princip godkänt leveransen. Om du "upptäcker fel i efterhand" så innebär det snarare att du har en brist i din acceptanstestrutin.

I det här läget är det nog bäst att betala för komplettering/uppdatering/buggfixning på löpande räkning.

Att du som beställare inte har mer pengar är ju inte leverantörens problem, (givetvis undantaget om annat finns specificerat i avtalet).
Med all respekt så är detta skitsnack, när jag betalar för något så vill jag att det ska fungera! När man köper en tv så betalar man inte extra för att laga den om den inte fungerar? Bara för att jag har fått den levererad hem?

Jag är ingen programmerare och kan inte testa allt in och ut, är det för mycket begärt att få en fungerande applikation som man betalat för?
YesBoss är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017