FAQ |
Kalender |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men eftersom vi nu hamnat där i alla fall: Jag förstår absolut era goda avsikter. Tacka fan för att ni vill ha ett system som funkar perfekt. Ni vill ju tjäna pengar genom att få nöjda och glada kunder! Ni är inga elaka skummisar som försöker blåsa folk genom att ta genvägar och tumma på kvalitén. Tyvärr har ni (och Binero) tydligen anlitat ett företag som inte ens är i närheten av att klara av vad dom uppgett att dom kan. Under de senaste 15 åren har jag nog använt 25-30 webbhotell (både själv och å kunders vägnar) och har aldrig stött på en kontrollpanel som är lika värdelös och så mycket strul som med er (och Bineros). Jag vet inte hur många gånger under de två år jag anlitat er som jag tvingats ringa/maila för att be er fixa inställningar och annat som jag ska kunna ordna själv i kontrollpanelen. Men inte kunnat för att det "blivit fel". Just nu har jag t.ex. åtskilliga gånger försökt ändra uppgifter i en domän utan att lyckas. Så jag bad er fixa det i ett mail. Fick svar att "nu har vi fixat det, men det syns inte i din kontrollpanel. Vi kontaktar dig när vi ordnat detta". Det var två dygn sedan. Jag känner inte till alla bakomliggande skäl. Och jag fattar inte att ni inte stämmer arslet av Atomia eller vad dom heter. Men för min del kan jag inte "ha tålamod". Jag vill ha grejer som funkar. Så, visst känner jag sympati för er på citynetworks (och Binero). Men jag har själv kunder som jag måste leverera till. Och då måste jag kunna lita på mina underleverantörer. Livet är tufft..... Senast redigerad av Danne Vendel den 2013-12-04 klockan 18:30 |
|||
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|