FAQ |
Kalender |
![]() |
#171 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
#172 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
#173 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
#174 | ||
|
|||
Medlem
|
Tillbaka till saken i fråga, möjligt att Kjette tittar in här, men han har med största sannolikhet "fått upp ostkrokarna igen"
![]() |
||
![]() |
![]() |
#175 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
18 sidor gnäll borde väl väga tungt hos Binero!?
Fattar absolut inte varför bara en ska få gnälla och resten ska sitta tysta och nicka medhållande utan att någon varken ser eller hör det? Alla som är missnöjda ska göra minst ett gnällinlägg, det är demokratiskt! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#176 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar du bort alla inlägg skrivna av andra webbhotell i syfte att synas så blir det nog inte många sidor kvar
![]() |
||
![]() |
![]() |
#177 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men jag kan inte se att Gusti skulle ha nämnt vare sig memcache, lastbalansering i ett enda inlägg. Om du menar mig så är det bättre du citerar vad jag skrivit istället, eftersom jag aldrig nämnt ordet gnäll. Senast redigerad av Danielos den 2012-02-16 klockan 16:06 |
|||
![]() |
![]() |
#178 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
#179 | |||
|
||||
|
Citat:
Jag tycker då att det är mycket bättre att man antingen väljer att hoppas på Binero och stötta dom i detta ELLER så väljer man ett annat webbhotell helt enkelt. Om jag i första hand rekommenderar folk att stötta Binero och hålla ut, på vilket sätt skulle detta gynna oss själva? Att byta webbhotell betyder ju att ta vilket annat webbhotell som helst, ett hotell som man kan vara nöjd med, spelar väl ingen roll vilket eller att just jag sa det? |
|||
![]() |
![]() |
#180 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Skulle det vara teknik borde man nog gå i i detalj vilka config, uppstättning etc. Senast redigerad av SEAPelle den 2012-02-16 klockan 17:12 Anledning: förtydligande |
||
![]() |
Stängt ämne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|