Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Binero fel - varje dag

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-02-16, 11:52 #1
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
Bara ett inlägg till!

Man kan se dessa svaren med två ögon..
Egensajt.se som vill "ta" kunder från Binero på ett snyggt sätt samtidigt som de sitter och säger att folk som klagar öppet är nga riktiga gnällspikar..

Man kan oxå se det som en hjälp till Binero. Dock förstår jag inte hur ni hjälper Binero med att säga så?

Att gå ut och kalla folk som klagar för gnällspikar visar ju vilken support ni kör med och tycker om era kunder

Jag brukar inte vara en människa som vill andra illa, men ibland hoppas jag verkligen att egensajt går ner så det sprakar om det enbart för att ni ska komma ner lite på jorden med era lastbalanseringar hit och dit..

Låt Binero folket klaga öppet här, Kjelle o co kollar säkert, men om de tar åt sig är en annan sak. Ni andra folk från andra webbhotell, håll er väck härifrån, detta är Bineros tråd och inga andras ...

Personligen kan jag hålla med om att i vissa fall känns det som folk reggar sig på Binero enbart för att få skriva hur dåliga de är..
MusikMixen är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 12:03 #2
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
ZynX ZynX är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
Citat:
Ursprungligen postat av MusikMixen Visa inlägg
Man kan se dessa svaren med två ögon..
Egensajt.se som vill "ta" kunder från Binero på ett snyggt sätt samtidigt som de sitter och säger att folk som klagar öppet är nga riktiga gnällspikar..

Man kan oxå se det som en hjälp till Binero. Dock förstår jag inte hur ni hjälper Binero med att säga så?

Att gå ut och kalla folk som klagar för gnällspikar visar ju vilken support ni kör med och tycker om era kunder

Jag brukar inte vara en människa som vill andra illa, men ibland hoppas jag verkligen att egensajt går ner så det sprakar om det enbart för att ni ska komma ner lite på jorden med era lastbalanseringar hit och dit..

Låt Binero folket klaga öppet här, Kjelle o co kollar säkert, men om de tar åt sig är en annan sak. Ni andra folk från andra webbhotell, håll er väck härifrån, detta är Bineros tråd och inga andras ...

Personligen kan jag hålla med om att i vissa fall känns det som folk reggar sig på Binero enbart för att få skriva hur dåliga de är..

Nej nej du har fel Egensajt.se pratar bara om deras lastdelare så folk ska börja springa till dom det är deras winning koncept!
ZynX är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 12:04 #3
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Kjette ska det vara
Oläst 2012-02-16, 15:59 #4
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danieloss avatar

Citat:
Ni andra folk från andra webbhotell, håll er väck härifrån, detta är Bineros tråd och inga andras ...
Så långt jag kan se är du inte kund hos Binero, och varför skulle du få skriva här men inte webbhotell?
Danielos är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 17:38 #5
Bara ett inlägg till!

Bara ett inlägg till!

Citat:
Ursprungligen postat av Danielos Visa inlägg
Så långt jag kan se är du inte kund hos Binero, och varför skulle du få skriva här men inte webbhotell?
Jag hade högre tankar om dig än att få ett sådant här svar av dig. Korkat om jag själv få säga det. Du är en konkurrent till Binero, du säger dessutom "Välj ett annat webbhotell" och givetvis menar du ditt eget eftersom du har detta snygga citat under varje inlägg du gör..

Jag är en användare och du konkurrent. Och jo, jag är kund hos Binero, men bara med en reklamsida som inte stör mig så mycket om den går ner stup i kvarten..
MusikMixen är inte uppkopplad  
Oläst 2012-02-16, 17:52 #6
Danieloss avatar

Danieloss avatar

Citat:
Du är en konkurrent till Binero, du säger dessutom "Välj ett annat webbhotell" och givetvis menar du ditt eget eftersom du har detta snygga citat under varje inlägg du gör..
Nej, där har du fel, menar inte nödvändigtvis mitt egna, sedan tolkar du naturligvis saker precis som du vill. Men kalla mig gärna korkad om det får dig att må bättre.

Men vilken fin vändning vi fick på tråden, nu klagar vi inte längre på Binero utan på någon annan istället

Senast redigerad av Danielos den 2012-02-16 klockan 17:57
Danielos är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017