FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Man kan se dessa svaren med två ögon..
Egensajt.se som vill "ta" kunder från Binero på ett snyggt sätt samtidigt som de sitter och säger att folk som klagar öppet är nga riktiga gnällspikar.. Man kan oxå se det som en hjälp till Binero. Dock förstår jag inte hur ni hjälper Binero med att säga så? Att gå ut och kalla folk som klagar för gnällspikar visar ju vilken support ni kör med och tycker om era kunder ![]() Jag brukar inte vara en människa som vill andra illa, men ibland hoppas jag verkligen att egensajt går ner så det sprakar om det enbart för att ni ska komma ner lite på jorden med era lastbalanseringar hit och dit.. Låt Binero folket klaga öppet här, Kjelle o co kollar säkert, men om de tar åt sig är en annan sak. Ni andra folk från andra webbhotell, håll er väck härifrån, detta är Bineros tråd och inga andras ... Personligen kan jag hålla med om att i vissa fall känns det som folk reggar sig på Binero enbart för att få skriva hur dåliga de är.. |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Nej nej du har fel ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Jag är en användare och du konkurrent. Och jo, jag är kund hos Binero, men bara med en reklamsida som inte stör mig så mycket om den går ner stup i kvarten.. |
||
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men vilken fin vändning vi fick på tråden, nu klagar vi inte längre på Binero utan på någon annan istället ![]() Senast redigerad av Danielos den 2012-02-16 klockan 17:57 |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|