FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi på ServIT jobbar med telefoni och callcenterlösningar sedan länge. Vi är nu i startgroparna för att lansera en ny bredare tjänst under namnet "ServIT eHelpdesk", som är en nätbaserad lösning för en kundtjänst. Målgruppen är alla företag som har någon form av supportfunktion, t.ex. e-handlare.
Tjänsten är tänkt som ett stöd för att, på ett enhetligt sätt, kunna sköta sin support och sina kundkontakter, med funktioner för ärendehantering, telefoni, chatt, mail, kundregister, statistik etc. Vi tar tacksamt emot alla tips/synpunkter. Adressen är: http://ehelpdesk.servit.se För er som vill göra en någorlunda seriös test (lägga ett par timmar på detta) så erbjuder vi ett par bio-biljetter som tack och även ett deltagande i en utlottning av en iPad2. Det vi vill ha då är en rapport på åtminstone en A4 med feedback om vad som känns bra & dåligt. Skicka PM eller kontakta oss på [email protected] om du vill delta i detta. |
|||
![]() |
![]() |
|
|