FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Min första dator var en Mac.....Jag minns hur jävla risig den var.
Såhär såg den ut, min första dator Hur som helst, jag är påväg att köpa en ny bärbar dator. Tänkte återgå till Apple (mac) igen och ge den en chans. Men när jag ser priserna på skiten, så slår det mig att man får jävla lite dator för pengarna jämfört med PC? Är det pga bristen på konkurrensen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
bump ;)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Min morfar kör en sådan dator, han har den fortfarande inkopplad. Fast han har aldrig lärt sig använda den.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
På vilket sätt tycker du att du får mindre dator för pengarna?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
på PC och Apple, så tycker jag att jag inte ens får hälften på apple-biten jämfört med PC. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är inte värt att skaffa Mac.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Alla Powerbooks idag är enbart G4... Dom flesta G5or är dessutom 64 bitars.. Och nu när Mac OS X Tiger (10.4) släpps på fredag (29/4) så kommer det piska Windows med hästlängder.... PGA. det utmärkta 64bitars stödet... Tycker att 10.3.8 funkar allmänt stabilt.... Har betydligt stabilare dator med en Mac än med en PC... Har dessutom inte kraschat en ända gång fastän jag försökt... Tycker du borde satsa på en Mac.. You just don't going to love it, your going to be addicted.... Det är verkligen värt pengarna... Du har ju iCare från Apple, Apples hård testade hårdvara och ett utmärkt operativsystem... För att citera en vän: "Apple är hårdvaru tillverkare, Microsoft är mjukvaru tillverkare. Varför gör Apple bättre mjukvara en Microsoft? För att dom stödjer Open Source." ##EDIT Tobias Turesson snackar skit, det är verkligen värt det.... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Apples bärbara är inte dumma, de stationära är inte lika prisvärda i mitt tycke. Köp en PB G4 15" som vi snackade om. PC-bärbara landar i slutändan på ungefär samma prislapp.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Sanning om macintoshar |