Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Uppstickare utmanar Lunarstorm

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-11-18, 07:36 #41
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
mypay mypay är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2004
åh vad jag (personligen) hatar gnäll..

kan man inte ta kritik ska man inte be om det.. nu har jag försökt komma fram till vad det är för roll Programmer har i det hela (utan framgång - för tidigt på morgonen kanske)

men iaf.. även ris behövs för att kunna förbättra en sida - inte bara ros. speciellt i det här fallet då det rör sig om en community så är designen oerhört viktig. Det måste vara en design som tilltalar besökarna och jag håller med dom andra helt och fullt - designen håller inte måttet

att den dessutom - designmässigt - inte funkar alls i FF är ett rejält minus!

färgerna på sidan är ju helt ok men det är en massa smådetaljer som stör mig

1. Tjejen på första sidan ser förbannad ut.. det tar en liten stund innan man uppfattar det svaga leendet på läpparna..
2. ingen genomgående struktur. sidan har ett lätt rörigt intryck.. t.ex så använder ni pixlade ikoner på en del ställen och 3D ikoner på andra
ni har dålig struktur på medlemslistor som "senaste medlemmarna" t.ex
3. saknar knapp vid "Sök medlem" - jag får intrycket av att sökfältet är knappen - ser så ut iaf (nu vet jag att den inte är det)
4. "foto saknas" bild?
5. I profilen - Besökare: "0 st, visa vilka" (ni förstår nog vad jag menar - så svårt är det inte att stoppa in en liten if-sats)
6. Om nu bara admin kan ta bort - varför kan alla se ikonen för att ta bort inlägg
7. I gästböckerna står det "från i | 2004-11-14 11:51:15" (t.ex) - vadå "från i"

nu orkar jag inte surfa runt längre men som ni ser så är det en hel del ni har att ta tag i innan ni kan börja utmana jätten Lunarstorm

slutligen - det där med registrerade medlemmar.. vad som är mer intressant är att se hur många medlemmar (olika) som loggar in dagligen
mypay är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-18, 10:55 #42
sxe2570 sxe2570 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2004
sxe2570 sxe2570 är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Nov 2004
Va, jag måste missuppfattat något? För jag har varken skapat tråden eller bett någon göra det. Jag vill inte heller ha några former av kritik av er heller. Kalla mig grinig eller whatever, men den enda kritiken jag vill ha är ifrån medlemmarna i Snicksnacks egna forum.
sxe2570 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-18, 10:58 #43
Joels avatar
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Nov 2003
Joel Joel är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Joels avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by mypay@Nov 18 2004, 08:36
åh vad jag (personligen) hatar gnäll..

kan man inte ta kritik ska man inte be om det.. nu har jag försökt komma fram till vad det är för roll Programmer har i det hela (utan framgång - för tidigt på morgonen kanske)
Varför måste jag ha någon roll i det hela? Jag lade faktist ut inlägget under nyheter, eftersom det postades på dagens-media som en pressrelease från fl-net.

Det känns litegrann som att du alltid tror att personer vill tjäna något själva på sina inlägg. Försök själv med en mjukare ton så kanske du själv förstår andras gnäll, när du förstår ditt eget.

Irriterad.
Joel är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-11-18, 14:55 #44
esset esset är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2004
esset esset är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2004
Sen när har det blivit förbjudet att diskutera olika siter?

Klart nån får lägga ut en tråd om en site och diskutera den.
esset är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017