FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi kan jämföra när communityt Helgon.net lanserades.
De första tio dagarna fick de drygt 12.000 medlemmar, på 1 månad var de uppe i över 30.000. efter 1 år var det över 100.000 medlemmar, nu är det ca 130.000 medlemmar. Detta utan någon som helst annonsering! ENBART ryktesspridning! Det är rätt stabilt. Sen gillar jag personligen det communityt mer än de andra som finns! Stilrent, inte massa lullull och extra avgifter för att ha funktioner etc. MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
För att inte tala om hur ägarna har misskött ett annars välbyggt system. Stefan gjorde ett fint jobb när han byggde Helgon, men de senaste 1½-2 åren har han (och de andra) låtit Helgon förfalla. Allt har stått precis still. Synd. Ett bra koncept var det så länge det höll. //Ett Ex-Helgon |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är lite förundrad över aktiviteten på snicksnack. Jag jämför med vår egen community där vi har en aktivitet på minst 1000 inloggade personer under normal tid. Snicksnack har bara runt 150 trots att det nu är drygt 5000 medlemmar registrerade där. Om inte det här är unikt för ungdomscommunities så tyder det på att många registrerar sig och surfar inte in där något mer sedan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag är lite förundrad över hur dålig sajten är, rent allmänt. Design, koncept, originalitet, hela kittet. Väl inloggad så upptäcker man snabbt att den inte innehåller något, även om förstasidan ger en liten vink förstås.
1 geting i betyg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Att det inte utvecklas på något sätt är lite synd, för man kan bara fantisera om hur bra det skulle bli ![]() Citat:
Var bara nyfiken om hur det såg ut inifrån. Det stämde med mina "förväntningar". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack Jon Adolfsson för din kritik. Jag tänkte skapa en tråd angående din sajt, tyvärr(?) gick den inte att nå. Nåja. Kul koncept det här måste jag säga
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
LOL. Kritik är bra i alla lägen.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jaså, jag vill gärna veta på vilket sätt din kritik hjälper mig göra en bättre sajt?
![]() Den är ju inte speciellt konstruktiv direkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag vill ha deras community script
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vad gäller min sajt (vilken förresten?) så har vi nyligen köpt den och är inte klara med nya versionen ännu, så klaga på om du orkar - här eller privat. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|