FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gustav: Jag vet att det inte är snällt att skriva ut det direkt, däremot när man blir felaktig behandlad gång på gång utan en vettig anledning så är det värre. Prisbilden är korrekt så det är inget jag hittar på. De flesta bolagen ligger på samma när vi jämför med andra bolag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Daniel: Vi har en kopia på kvittensen där kunden har signerat och logistikpartnern och deras jurister samt vår leverantör säger att detta är helt OK. I alla övriga fall där ni har bett om att genomföra reklamationer så har detta gått OK till och vi har makulerat fakturorna. I detta fall så känns det som det är ett sätt att komma undan ert ansvar och hoppas lite på att vi e-handlare inte skall orka driva ärendena vidare mot er.
Jag tycker själv Kreditor har fungerat väldigt bra innan därför valde vi er. På senare tid har allt från attityden till hanteringen utav ärenden ändrats radikalt. Varje ärende numera som är något "annorlunda" betraktas som att man måste numera försvara sig annars kommer ni bara skicka över fordran till oss och självklart då med en tidsfrist på sig som grädde på moset. Mina egna tankegångar är att Kreditor var väldigt tidigt ute med en enkel plattform för integrationer mot de större aktörerna på marknaden. Numera kan de övriga erbjuda minst lika enkla plattformar och med kanske större möjligheter än enbart köpa fakturor och erbjuda delbetalningar. Jag eftersöker inte ett factoringbolag som är supertrevliga och med kanonpriser utan ett factoringbolag som är konsekventa i alla ärenden. Där tycker jag det brister idag. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|