Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hur löser ni er kundtjänst?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-05-27, 10:36 #1
Pippilotta Pippilotta är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 88
Pippilotta Pippilotta är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 88
Hej
Vi har mellan 50 och 200 mail/ dag från kunder samt ett stort antal telesamtal.
Det är nu så pass mycket att vi skulle behöva ha en heltid på detta.
Är lite nyfiken på vad ni alla har för upplägg?
Är det flera som delar på mailen? En o samma person?
Heltid, deltid, extern hjälp. egen personal?

Mailen kan ju som ni säkert vet vara tung bitvis-man är fokuserad, engagerad och den suger energi med inte alltid BARA glada kunder.
Hur ska jag som chef underlätta så inte den som sitter på den stolen får för mycket och inte orkar?

Kikar jag runt hos en del kollegor är det många som skippat telefonen och bara hänvisar till mailen-vad tror ni? Bra eller inte?

En inte helt lätt fråga detta. Kundtjänsten kostar men den genererar ju också om den löses på ett bra sätt.

Tips?
Pippilotta är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017