FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Vi har mellan 50 och 200 mail/ dag från kunder samt ett stort antal telesamtal. Det är nu så pass mycket att vi skulle behöva ha en heltid på detta. Är lite nyfiken på vad ni alla har för upplägg? Är det flera som delar på mailen? En o samma person? Heltid, deltid, extern hjälp. egen personal? Mailen kan ju som ni säkert vet vara tung bitvis-man är fokuserad, engagerad och den suger energi med inte alltid BARA glada kunder. Hur ska jag som chef underlätta så inte den som sitter på den stolen får för mycket och inte orkar? Kikar jag runt hos en del kollegor är det många som skippat telefonen och bara hänvisar till mailen-vad tror ni? Bra eller inte? En inte helt lätt fråga detta. Kundtjänsten kostar men den genererar ju också om den löses på ett bra sätt. Tips? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|