Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Ska man vara artig mot supporten?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-01-16, 12:18 #21
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 1 900
Ett tack är alltid uppskattat och det värmer!
__________________
Bara döda fiskar flyter med strömmen.
Xamda är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-16, 12:22 #22
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 956
Ara Ara är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 956
Citat:
Originally posted by Xamda@Jan 16 2009, 13:18
Ett tack är alltid uppskattat och det värmer!
Tack för ett bra inlägg ;-)
Ara är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-16, 13:15 #23
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 659
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 659
Då vet jag jag tills nästa gång, och om någon som hjälpt mig tidigare läser den här tråden så kommer det ett stort TACK! i efterskott. Vet att det finns personer från både binero och surftown, och säkert från andra ställen som läser här på wn


Och ett litet förtydligande då det tydligen inte framgick tydligt. Anledningen till att jag inte har skrivit tack tidigare är inte för att jag inte uppskattar jobbet supporten gjort, utan precis tvärtom. Men nu vet jag hur det ligger till och jag kommer härmed tacka varje gång jag känner att supporten på andra sidan datorn gjort ett bra jobb.
Oskar G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-16, 19:49 #24
se7ens avatar
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
se7ens avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
En helt annan fråga är; när vi ringer för att få support efter att ett fel har inträffat, så är jag alltid trevlig och visar förståelse och förklarar för personen att jag är irriterad men inte över dig.

Vad tror ni är bäst? Vem får bäst hjälp, den arga eller snälla? Var ärliga nu..
se7en är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-16, 21:20 #25
JonathanSs avatar
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
JonathanS JonathanS är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
JonathanSs avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 1 135
Citat:
Originally posted by se7en@Jan 16 2009, 19:49
Vad tror ni är bäst? Vem får bäst hjälp, den arga eller snälla? Var ärliga nu..
Det varierar nog från företag till företag. Personligen anser jag att supporten alltid ska ge lika bra och snabb service till alla kunder, oavsett vem det är och/eller hur arg/snäll kunden är. Det finns viktigare saker att anpassa sina prioriteringar efter, såsom problemets natur och omfattning.
JonathanS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-16, 22:12 #26
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 1 527
Citat:
Originally posted by se7en@Jan 16 2009, 20:49
Vad tror ni är bäst? Vem får bäst hjälp, den arga eller snälla? Var ärliga nu..
Ärligt!
Eftersom vi jobbar ideellt så vill vi få credit för jobbet vi gör.. Om en medlem vräcker av sig en massa skit utan ngn som helst grund till det så väntar vi med den personen. När vi svarar så brukar vi tillägga att "hårda ord" inte behövs... Till 99% får vi tillbaka ett förlåt eller ursäkta och då är det över för oss..

Vi svarar på alltid på alla mess och har fått riktigt bra beröm för snabb support..
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-01-17, 11:34 #27
se7ens avatar
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
se7en se7en är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
se7ens avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 595
Citat:
Ursprungligen postat av Dansbandsdax.se
Citat:
Ursprungligen postat av se7en
Vad tror ni är bäst? Vem får bäst hjälp, den arga eller snälla? Var ärliga nu..
Ärligt
Eftersom vi jobbar ideellt så vill vi få credit för jobbet vi gör.. Om en medlem vräcker av sig en massa skit utan ngn som helst grund till det så väntar vi med den personen. När vi svarar så brukar vi tillägga att hårda ord inte behövs... Till 99% får vi tillbaka ett förlåt eller ursäkta och då är det över för oss..
Vi svarar på alltid på alla mess och har fått riktigt bra beröm för snabb support..
Härligt. Kan hålla med dig om att jag under min "service"-tid alltid gav dom som var snälla prickar mer och bättre service.
se7en är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017