FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ett tack är alltid uppskattat och det värmer!
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då vet jag jag tills nästa gång, och om någon som hjälpt mig tidigare läser den här tråden så kommer det ett stort TACK! i efterskott. Vet att det finns personer från både binero och surftown, och säkert från andra ställen som läser här på wn
![]() Och ett litet förtydligande då det tydligen inte framgick tydligt. Anledningen till att jag inte har skrivit tack tidigare är inte för att jag inte uppskattar jobbet supporten gjort, utan precis tvärtom. Men nu vet jag hur det ligger till och jag kommer härmed tacka varje gång jag känner att supporten på andra sidan datorn gjort ett bra jobb. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En helt annan fråga är; när vi ringer för att få support efter att ett fel har inträffat, så är jag alltid trevlig och visar förståelse och förklarar för personen att jag är irriterad men inte över dig.
Vad tror ni är bäst? Vem får bäst hjälp, den arga eller snälla? Var ärliga nu.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Eftersom vi jobbar ideellt så vill vi få credit för jobbet vi gör.. Om en medlem vräcker av sig en massa skit utan ngn som helst grund till det så väntar vi med den personen. När vi svarar så brukar vi tillägga att "hårda ord" inte behövs... Till 99% får vi tillbaka ett förlåt eller ursäkta och då är det över för oss.. Vi svarar på alltid på alla mess och har fått riktigt bra beröm för snabb support.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||