FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag brukar alltid tacka för hjälpen känns som det minsta man kan göra
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag brukar skicka ett tack för att visa att jag är klar med ärendet och är nöjd.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skickar alltid ett tack och önskar de en trevlig dag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Om supporten ar bra sa tycker skickar jag alltid ett tack, ar det support "utover det vanliga" sa ar jag inte sen med att tacka foretaget for det heller, det ar inte alltid latt for supporten.
Omm nan gor ett bra jobb sa tycker jag att det ska uppskattas. Samt att sitter man hela tiden och svarar samma fragor i supporten och ens chef kommer och sager att han/hon fick ett mail angenda att personen har gjort ett bra jobb sa e inte det heller fel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
om jag får ett bra bemötande så skickar jag alltid ett tack.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Svarar oftast med ett "Tackar!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Jag tycker att man inte skall uttrycka sin ilska mot supportpersonal, då det som oftast inte är deras fel.
Jag tycker dock att det är värt att säga att man är missnöjd och försöka vara så saklig som möjligt så de kan och är mer villiga att hjälpa. Det har som oftast fungerat för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det är bäst att skicka ett svar, tänk om det inte är "gratis support" och det sitter en tekniker och jobbar några timmar extra bara för att du inte sa att det funkar=)
Kan bli både jobbigt och dyrt (kanske inte så mycket gäller first line support) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Brukar skriva tack på förhand, eller tack, osv.
Också jobbat i support och bara en smilegubbe kan göra ett ärende roligare :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag sitter på.. typ.. third line och har support mot second line, så min avd. utför väldigt mkt felsökning och fix. Oftast är det tunga cases men när man får ett tack och en smiley tillbaka så är det faktiskt värt slitet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|