FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag skrev ju inte att det skulle stå så utan nått liknade, du vill ju komma ut med att du har så bra service dock så tröttnar man på att läsa efter nått ord om hur bra frakt du har sen krånglar du till det med nått uttryck som gör att man blir förvirrad, Snabba Leveranser, varorna skickas samma dag eller dagen efter order! då är det bättre att skriva Snabba leveranser och inget mera sen kan man under leveranser skriva mera utförligt. Det är det som är skillnande mellan bra och bättre försäljning...
ps: förslagsvis skulle nån bild med nått kort info om din leverans placeras där tjejen med headset är / lycka till |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
1. Ta bort "live-chatten" om den inte kan va bemannad 24/7.
2. Gör "Trygg Ehandel" loggan mycket mindre och eventuellt flytta den till en mindre prominent plats eftersom det ändå inte går att med ett (1) klick verifiera hur trygg sidan egentligen är. 3. Visa/MC loggan behöver inte länka till deras sidor. Vet man inte vad Visa/MC är då vill jag påstå att risken är minimal att de ska hiva upp kort betala med det i kassan. 4. Länka swecat-loggan eller hela headern till startsidan. 5. Framhäv produkterna mer på startsidan. "Above the fold" med kanske färre produkter, men större och tydligare bilder. 6. swecat.com ger mig en känsla av att ni bara säljer katttillbehör, men de flesta kategorier jag ser "above the fold" är hundkategorier. Lite förvirrande. Ja de va allt ja kunde komma på som eventuell 'kritik'. /Tobbe |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack snälla, mera sådant.
Förhoppningsvis kommer en första lite nyare version i morgon och en ännu en lite mer arbetad version lite längre fram i veckan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Lite mer:
Sökknappen är en av "action " knapparna den ska kanske utmärka sig med liten annan färg/form. Gör produktbilderna klickbara inte bara länken under. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej
Förstår inte vad du menar, produktbilderna är klickbara, vart hittade du en som var oklickbar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Bilden på produkten i produktbeskrivningen. Till exempel denna produkt http://www.swecat.com/product.php/1309
Där går det inte att klicka på själva bilden för att se den "stora" bilden. Utan man ska klicka på länken under bilden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ok, det är där, då förstår jag, jag trodde du pratade om bilderna i listningen och förstod ingenting.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sorry för att jag väcker liv i denna tråd en månad senare.
Men upptäckte att din shop inte funkar i IE6 utan lägger halva sidan under menyn. bifogar en print på det. Mina sidor har nog ca: 30% IE6 besökare. Länk: http://www.swecat.com/product.php/1309 ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är vad vi kallar en Shopblocker!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan ju bekräfta, avínstallerade 7an för att kolla. Tog en koll på mina andra sidor på en gång, och transparanta png bilder är ju inte så bra ha..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|