FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
För flertalet av länderna i världen så ser ju verkligheten ut sådan att den ekonomiska politiken inte handlar om att påverka, förhindra eller skapa dom övergripande konjunkturerna, utan snarare om att fördela dom resurser som genereras till/inom landet. Du kan ju inte på fullt allvar mena att en sänkning av matmomsen i Sverige hade placerat oss vid sidan av den ekonomiska krisen ? och var ska du ta dom pengarna ? Att säga att man visste att lågkonjunkturen skulle komma är ju ungefär som att förutspå att solen går upp imorgon, sen tror jag personligen att den här lågkonjunkturen, eller recessionen om man vill kalla det det, kommer att vara på en nivå som gör att benämningen snarare borde vara depression, men sett ur ett globalt perspektiv så är ju det västerländska sättet att leva ohållbart, så jag tror att utgången blir positiv. Det är ju inte så konstigt att dom 2 marknader som slås ut först är bilar och hus, båda 2 utomordentliga exempel på just det ohållbara. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Medlem
|
Datorbutiken har gjort förlust sedan 2004.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror att de förlorade stora pengar på att de inte höjde priserna på beställda varor. alltså gick de 4000 back bara på min beställning. Då jag gjorde beställningen för ca 2 månader sedan och sedan steg priserna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
"Vila i frid" Datorbutiken...
Har alltid fått bra priser och ypperlig service från er... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Circuit City handlade jag på i bland när jag bodde i Los Angeles. Kedjan var ökänd för att intergrera datorminnet med moderkortet på ett sådand sätt att man var tvungen att lämna in datorn på service för att uppgradera datorns ramminne. Datorerna var även nedlusade med ISP AOL's program och diverse annat skit.
Av denna anledning köpta jag aldrig dator hos dem. För mig hade det varit helt naturligt om dom redan år 1999 hade gått i KK. Vila i frid! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
[QUOTE=ducedo,Nov 17 2008, 12:31]
Citat:
|