FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag brukar i och för sig för det mesta beställa hos den lokala datormånglaren för de håller samma priser som Dustin och det de inte har hemma får de från Dustin dagen efter. Trevligt att slippa frakten på det sättet också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Detta är bara början, lågkonjunkturen är här.
Man skall docka inte glömma att dessa stålbad, där sämre företag försvinner, på sikt är goda för ekonomin. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Lågkonjukturen är inte så "farlig" som media målar ut.
Det är bara Låneköp som går trögt. Löneköp som ex. datorbutiken _borde_ gå bra, så finanskris är det då inte.. dåligt skött affärer? Javisst.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
det kan ju å ena sidan vara berömvärt att på ett tidigt stadium ansöka om kk då det bör kunna innebära att färre drabbas, å andra sidan kan man vända på det och säga att man ger upp väldigt lätt (eftersom man begär sig själva i konkurs, vilket jag gissar även utesluter en rekonstruktion av bolaget)
Men att skylla på vikande orderunderlag till följd av en kris som i människors medvetande är ett par månader gammal, det låter väldigt osannolikt, så det måste ju som någon redan varit inne på finnas någon annan bakomliggande orsak, t.ex. dålig struktur eller felsatsningar... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() I datorbutikens fall så har dom många varor som man som privatperson inte behöver ta lån för att köpa, så den efterfrågan borde inte ha sjunkit så kraftigt om dom bara skyller på finanskrisen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Hjälp!
Har nyss köpt en massa dataprylar från dem vad ska jag göra med garantier etc nu ???? Vafan ska jag göra ? Har köpt Nytt Moderkort/hårddiskar/chassi/Etc. Hur blir det med garanti på mina produkter nu då ?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hoppas bara de håller Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Medlem
|
Tråkigt, håller med SwedenRoxx, db har alltid haft bra priser & levererat snabbt. Tur att komplett åtminstone finns, höjer dom sina priser nu tro?? :-)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|