Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Feedback på e-butik

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-11-20, 17:06 #11
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Tack för era synpunkter och kommentarer.

WebboT - De där verktygen verkar kanon. Jag ska be min programmerare att implementera en heatmap. Det ska bli mycket spännande att se vart kunderna klickar.

Thir13teen - Bakgrunden är svår att byta ut. Den blå färgen har blivit till ett signum för företaget. En majoritet av våra konkurrenter använder en rosa färg. Rosa kanske är mer passande, men gör att butiken lätt drunknar i mängden.

Biokonsult - Jag älskar personligen webbsidor med vanlig html-grafik. En design bör aldrig ha som syfte att vara snygg, utan att öka användarvänligheten. Men jag tar ändå åt mig av kritiken som du ger. Jag gillar de blå boxarna, men om det visar sig att flera delar din åsikt så kommer jag att byta ut dem.

Angående varukorgen så har du helt rätt. Där har vi målat in oss i ett hörn. Jag får tänka över hur jag kan göra den mer synlig. Det är inte kul när man är tvungen att leta efter varukorgen för att handla.

Vår kundenkät visar att kunderna tycker att vår gamla design var snyggare. Nu snittar vi ungefär 3,5 av 5 i betyg. Tidigare låg vi på ca 4,5. Ett stort tapp, men vi har inte fått in tillräckligt många nya enkäter för att underlaget ska vara statistiskt säkerställt. Avslutningsfrekvensen har dessutom ökat något, så hittills är det svårt att dra några slutsatser överhuvudtaget.
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-20, 18:27 #12
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
biokonsult biokonsult är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
Aledningen till att jag inte tycker om boxarna är att dom ser gamla ut och att dom sker sig till den nyare modernare deignen, jag kolla lite på eran webhistoria med den gamla shopen där var kassan lite säkrare med en blåbakgrund, sen kan man fråga sig om det är så viktigt med prissäkningar på såna här produkter? Jag får jag en tanke -jaha vad är det fel på den här produkten? Frågan är om det inte skulle stå populära produkter eller liknande...

ha det
biokonsult är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:01.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017