FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nya GoPlay är en kommande spelcommunity med recensioner, nyheter, forum och mycket mer om tv-spel och dataspel. Vi jobbar just nu med vår nya webblayout och för att den ska bli så bra som möjligt behöver vi konstruktiv kritik. Just nu har vi tre liknande utkast som kan förbättras.
Utkast #1 ![]() Utkast #2 ![]() Utkast #3 ![]() Vilken gillar du bäst och varför? Vad kan göras bättre? Det är feedback på just presentationen som vi är ute efter, inte själva innehållet som till stor del är påhittat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Lätt #1 för min del. Mycket snyggare när det är mörk bakgrund vid sidan om, blir mer sammanhängande och en skön feeling. Det enda jag inte riktigt faller för är den lila färgen som ligger precis över menyn och går till sökrutan, hade det inte varit snyggt att låta den blåa färgen av det markerade menyalternativet även flyta där och upp till sökrutan?
Men det kanske är så att det är Ert kännetecken med den lila, ser att det är en liknande i loggan med och då förstår jag ![]() Jag hade gärna sett en glasyta på loggan så det känns lite 2.0 och en lite ljusare blå på Play i Go Play... Annars riktigt cleant! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tanken en hover effekt ska läggas till i topp menyn som ska ge alla loggans färger när du drar musen över dom olika alternativerna.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ehm?
Påminner VÄLDIGT mycket om denna design som är till salu här: http://www.webmasternetwork.se/f26t33363.html |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Alternativ två.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Designern som har skapat denna designen har inte sett den andra. Att de är lika beror på att båda har varit duktiga på att följa riktlinjerna de har fått från mig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Alternativ två fast med är bättre bg på det som är vitt
|
|||