FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ni är många här som jobbar med sex-sajter. Vad jag hela tiden störs av och förvånas över i den här industrin är bristen på spänning/lockelse/förförelse/motstånd och i många fall finess.
Jag är absolut inte en förespråkare av censur. Erotik är själva urkraften hos människan och skall bejakas, uppmuntras, stimuleras och det ska skapas underhållning till och om denna urkraft för att få den att blomstra. Men likväl som porrindustrin mest syftar på att sälja färdiga fantasikoncept till masturberande (oftast) män så kunde man väl på några siter ha några steg innan charkuteribilderna visas? Tänk vad läckert att se en massa snyggt och raffigt klädda människor - allt från flärdfulla aftonkläder från olika epoker, yrkesplagg, till minimala underkläder, bodys, uniformer, infödingsdräkter, varitéstass, ja hela spektrat av kläder så väl som i tid som i rum. Bilderna skulle kunna föreställa såväl ensamma kvinnor, som ensamma män, och människor i olika antal och i varierande åldrar från 18 och upp till hur långt som helst… Genom interaktivitet skulle man kunna välja att se mer av den eller den eller dem, kanske klä av ett plagg, eller kanske börja med några sexiga mun-utryck, såsom 1. ett sexigt leende, 2, fuktning av läppar 3. höra henne viska lockande ord…. Nästa Du vill se henne dra upp kjolen… Nästa Du anar precis kanten mellan de läckra låren och strumpan… VILL DU INTE SE MER? Jo. det vill Du nog... Känn hur andrenalinet flödar, känns pulsen... En kvinna är ju så komplex, det finns så mycket att tända på mer än blygd, slemhinnor, öppningar och tuttar. En kåt kvinnas blick med löften, borde väl sätta de mest fattigas mäns fantasi i rullning. Jag skulle tycka det vore jätteroligt med siter och en industri som stimulerade fantasin, jag tror det kanske skulle skapa bättre älskare eller rättare sagt en mer raffinerad förförelse och jag tror det skulle locka mer kvinnor, och vi är ack allt så köpstarka. Och som vi alla vet, många gånger sexuellt mer glupska än men, då många av oss inte behöver återhämta oss efter orgasmerna. Sedan jag var liten har jag haft stark libido, och jag har bland annat tittat på pinuppor och läckra foton på såväl män som kvinnor, men nu tycker jag att det börja spåra ur… Finns det en så liten marknad för att förlänga njutningen (och därmed likaså indirekt även intäkterna) eller måste det vara ”F i --- n direkt, Vill Du föra i något”. Fast nu är det väl också passé, de senaste åren har en andra öppning varit i Focus – borde vara ut nu, trender är så kortvariga...Vad nästa: öronen? Eller börjar fist-fu---ing bli inne? :huh: Nä jag hoppas nästan tiden svänger och pojkarna rodnades får stå och framföra sin egenkomponerade (eller utvalda) dikter och uppvakta igen, och för all del idag kan vi kvinnor också uppvakta. Varför ska allt vara så enkelt och självklart? Jag gillar sagornas värld, drakar som ska dräpas, förbannelser som ska hävas, magiker/häxor som ska överlistas: motstånd – och så kort sagt: mötet. Triumfen mot döden: när läpparna möts, när livet rinner över våra sinnen, när längtan (som verkligen haft en chans att byggas upp) når sitt klimax, när himlen den första, den andra passerar, i blixtar och dunder, där armar, blickar, ben, sötma, kött, lust, glädje, kön, mun bara är redskap för de ljuvliga sköna orgasmerna som avlöser varandra i en evighetslång stund. Varför kan inte vi sälja längtan, lust, lyhördhet, ökad empati, förmågan att ge och ta emot njutning. Effekten jag är övertygad om jag ser av porren idag är;: gruppvåldtäkter och övertro på analsex. Det vore kul att se att porren hade andra effekter, och bra sådana: som att man Att man blev fördomsfri och öppen, glad att göra det skönt för sin nästa, och att lär sig njuta av små subtila ting. Man kan faktiskt få orgasm bara av titta på någon, och det utan att röra varandra eller sig själv, eller bara genom att kyssas… Hur många hinner uppleva det i sin jakt på att se ALLT serverat pang på och direkt? Hur många hinner uppleva vad sann tyngdlöshet är? DVS när man är så k-t så man inte känner vad kroppen börjar eller slutar? Jag hoppas det blir en debatt om detta, sexologi har varit ett av mina stora intressen sedan jag var 8 år. Är Ni nöjda med porren som den är idag? Saknar Ni något? Jag skulle gärna om jag hade tid och finanser vilja utveckla detta, men jag undrar finns intresset? Finns det fler som går i samma tankebanor som jag. Finns det en marknad? DVS Plenty of mun for plenty of money? :-) B) |
||
![]() |
![]() |
|
|