FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat Mats Lastbryggan:
"Mycket intressant läsning om hur en "vanlig" tjej ser på detta med erotik och porr, dessvärre är det ju pengar som styr hela branschen och bolagen som ger ut filmer släpper ju sånt som "kunderna" vill ha och jag är övertygad om att 90% av alla p-filmer som produceras säljs till män av ett enda syfte. Att titta på som onaniobjekt. Eftersom jag själv jobbat i 10 år med att sälja porrfilm så tycker jag mig veta vad män vill ha och det är inte beskrivningen som du ger ovan. (Tyvärr) Dom vill ha "klippfilm" utan handlig som fyller ett enda syfte och det är att ha något att titta på när dom onanerar." Jo visst ska männen få runka på ![]() Klippfilm utan handling, kan jag förstå, och jag har också talat med många män om detta, men många med mig vill också se helheten. DVS Det kanske inte är nödvändigt med närbilder 97% av tiden underliven, kanske man kunde visa hela kropparna också, då blir det ju mer spännande när inzoomningarna av könen kommer. Som det är nu nöts det, och nöts, pungarna daskar och daskaromkring, det är väl inget kul att onanera till? Eller? Många karlar går ju igång på bara en urringning... Annars.. Eller att en kvinna med hes sexig stämma säger i princip vad som helst... Har Du någon aning varför man inte satsar (ekonomiskt alltså :P ) på typ Andrew Blakes filmer och det var någon kvinnlig regissör som bara filmade riktiga par när de hade älskog (utan censur - tanken var bara att visa äkta kåthet , njutning och närhet i en estetisk förening) nämnde Malena Ivarsson på i TV-programmet " fredag någonting" för ca 10 år sedan... När Andrew Blakes filmer kom, var det 6-7 år sedan? Gick de sämre än de andra "nöta-filmerna"? Problemet är väl att det är dyrt att producera dylika, och att det andra säljer gott nog? Tråkigt att inte fler folk med känsla och gärna kvinnor kunde göra film... Jag har inte sex som mitt största intresse längre, men hade jag haft det så hade jag gärna vilja vara med skriva manus, plocka ut aktörer och regissera riktig avancerad och påkostad film och erbjuda riktigt häftiga och supersexiga grejor att riktigt njuta till, allt med en underton om att såhär kan Du också få det: Om Du lär känna Dina innerstas önskningar och Din (eller Dina) partners… Synd bara att vissa unga män kanske formas liksom dresseras in i detta och kanske nöjer sig med det som onanigodis. DVS ribban hamnar lågt...Det är inte bra att grupptäkterna ökar, jag vill hävda att det beror på att man visar gruppsex lite onyanserat, och att de präglar unga pojkar på ett vrickat sätt. Tänk om filmerna istället kunde skapa olika gäng med killkompisar som blev mästare på att FÖRFÖRA ensamma kvinnor! Vad alla skulle bli glada! Tjejen som fick sitt liv upplevelse, som hon kanske alltid drömt om och killarna alla närbilder i världen… Tänk om P-filmer kunde lära ut förmågan att erövra. Att njuta. Jag hävdar att här finns både pengar och bättre Sex att hämta. Jag tror mig till och med veta det... Är det inte så att är man riktigt hungrig, på svältgränsen, så tar man det man kommer över? Fast man kanske egentligen vill ha något godare? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur vi blir attraherade av varandra är något som skiljer män från kvinnor. Vi vill gärna med goda argument försöka få den andra sidan att förstå hur fel de har.
Några klassiska exempel är -Tjejer som försöker övertala killar att ett sensuellt ögonkast är mer upphetsande än närbilder på könsorgan -Killar som försöker övertala tjejer att de borde bli kära i snälla och ofarliga män (som de själva, tillexempel) Jag tror inte, mistress, att du kommer att kunna argumentera för en annan porrsmak hos killar. På samma sätt som killar måste inse att de måste förändra sig själva om de vill bli mer attraktiva bland tjejer inte vänta på att tjejernas smak förändras... /Oskar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() - Men tror Du inte på att vi präglas? Att tycka, känna si eller så? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag skriver mitt första inlägg här men jag anser absolut att det bör finnas en marknad för mer erotik och mindre "pårr" på nätet.
Vi kvinnor vill ju också ha nåt att gotta oss åt och då är dom flesta sexsajterna rätt grova. Fram för mer erotik med finess, och lite mer känsla Tack. Jag vet att det finns men det får inte plats för allt misch mach som vi överöses av. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
För lite info...
På min sajt www.6y.se så kan man få lite statestik. Sajten är uppbyggd på följande sätt: Kod:
[ Populäraste bilderna] [ Dagens bilder] [ Gårdagens populäraste bilder ] [ Dom populäraste bilderna från i förrgår ] Som ni ser så är det inte dom bilder som visar mest som får flest klick... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|