FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Blev nyss uppringd av webbfacit.se - verkar vara en trevlig tjänst, verkar dock som att de bygger upp deras databaser just nu & ringer till alla för att få in korrekta uppgifter. Fler som har fått samtal från dem?
Tråkigt nog missade de webfacit.se... ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är skeptisk mot alla som ringer mig (även morsan). Spam i alla dess former, mail eller telefon är jag allergisk emot.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag är 99,9% säker att jag såg den adressen i någons signatur igår här på wn.se
Ringde dom dig på din privata eller företagsluren? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Företagstelen... nån tjej som ringde.
Det är en intressant ide faktiskt, tror det kan funka om de ser till att hålla det på en seriös nivå utan massa skitföretag... ![]()
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Webbfacit ska försöka rensa upp i den "s.k" obegripliga djungeln av seriösa och mindre seriösa företag inom webbranchen. Vi har jobbat hela sommaren med att få ihop registret, och just nu håller vi på att ringa runt och vill få företagen att själva kontrollera och uppdatera sin information. Meningen är att i framtiden lägga till en mängd användbara tjänster för att göra det enklare att begripa sig på marknaden och hitta en webbutvecklare som passar till just det uppdraget man har. Vi vill självklart att de företag som är mest lämpade och seriösa hamnar överst i sökningar, varför det är viktigt att de själva skriver in så mycket information som möjligt. Kommentarer och idéer på hur registret kan göras bättre tas tacksamt emot till [email protected]. Registret ska hållas oberoende och seriöst, framför allt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Wow, vilken fruktansvärt ful logo.
Jag kryssade i 'Webbdesign' och sökte på 'Interaktiv', och 'Interface' utan att få några träffar. Men om dom är nystartade så kanske dom inte har så många registrerade företag än. Det är dock en väldigt bra idé! Hoppas det går bra för dom |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lite OT, men om man söker på sms-tjänster så får man 10 svar. Ändå kan man bläddra fram till nästa sida som är tom...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Verkligen välprogrammerat. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu kan man få en logotyp brevid sitt företag i listningen, gratis t.o.m första Oktober. Ingen verkar dock använda funktionen ännu.. chans att vara först...
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|