FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag söker gratis webbhotell med PHP-stöd utan reklam.
Det enda jag hittade var www.awardspace.com - vet inte om det är något bra. Tar gärna emot tips på bättre alternativ. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"Du får vad du betalar för" brukar man ju säga... Så gratis och reklamfritt torde inte vara speciellt högkvalitativt... Men men, man vet ju aldrig...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Med tanke på att webbhotell är så pass billiga numera så kan jag inte tänka mig att du får något vettigt alls för noll kronor. Om det billigaste är absolut nödvändigt så rekommenderar jag dig att titta på budgethotellen istället t.ex. Surftown, One, Crystone och Cliche.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tänkte skapa en sajt där jag är anonym, och då vill jag helst inte mata in kreditkortsnummer eller adress m.m. Det enda jag kan tänka mig att mata in är min e-postadress. Därför fungerar nog endast gratisalternativ för mig. Behöver inte någon egen domän etc. OBS. det är inte något olagligt - bara kontroversiellt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Det bästa gratishotellet jag hade innan jag gick över till sådana som kostade var http://byethost.com/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Serverconnect kör ju en kampanj just nu där dom ger ut konton, kanske något för dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |