FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Enligt Metro så är de ute efter deras distributionsplattform Steam som skall vara ledande inom den nischen
http://www.metro.se/se/article/2008/09/17/...26-48/index.xml Kanske är tur då att de flesta här inte hinner med den lyxen att spela eller är det bara jag som inte hinner ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det förnekas ju iofs ganska kategoriskt av Valve själva. Jag tycker det låter som ett sätt för Google att bakvägen anmäla sitt intresse och känna av marknadens reaktioner, och även om jag kan se likheter och fördelar (för Google, how about adsense i nästa version av HL)) så tror jag inte det blir av, eller hoppas kanske är mer korrekt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har faktiskt tagit mig tiden att varje dag lägga 1-2 timmar på Team Fortress 2, bra terapi. Och jag spelar via just Steam. Att Google köper Valve är jag däremot skeptisk till. Google håller ju verkligen på att göra en Microsoft.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Samtidigt ska man ha i åtanke att Googles framgång är ett klick bort! Det är många som känner sig manade att utmana Google.
I den situationen kan det kanske vara naturligt att se sig om efter nya områden, nya intäktskällor. Jag tror att många skulle agera på liknande vis i en liknande situation. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tror liksom andra att det inte är ett alltför seriöst intresse hos Google.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Som jag skrev på sweclockers, snart kommer väggarna i CS vara fyllda med google ads.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Administratör
|
Det hade vart väldigt intressant om så var fallet. Då hade de med bra speltjänster faktiskt haft en bra chans att få mer uppmärksamhet. Känns det som.
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Tid är liv brukar jag säga.
Och det blir vad man gör det till. |
||
![]() |
![]() |