FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
vi får se vad som händer. Återkommer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag hade begärt en specifikation över vilket material som de avser. Det borde köpa dig tid om inte annat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Generellt är det riktigt trist när sprudlande & spännande unga nätföretag växer upp, tappar glöden, blir gubbiga och bara sitter och bevakar sina intressen - istället för att fortsätta att driva utvecklingen frammåt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skrev ju ett ganska tvärt brev åt henne och sa vad som hon har problem med på denna sida. Jag tycker ju detta är ju löjligt. Det finns inget som är varumärksintrång på sidan. Jag använder endast lunarmys och har ej kortat ner detta som dom gör. Och sidan finna inga namn som dom har i sina domäner. Och inga bilder eller annat. Så hon känner sig väl orolig att hon ska förlora sin inkomst på lunarstorm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är inte första gången Lunarstorm har gått för långt. Dock har inte detta med någon webbsida göra just nu men ska inte gå in på vad detta handlar om.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
bara att tala om at Luna är latin för måne, och din sida handlar mysiga nätter under månljuset, i namnfrågan tvivlar jag att de har mycket att komma med. som tidigare sagt är det bara att be om en lista med vad på sajten som de hävdar upphovsrätt över.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dom blev nog ledsna över att din sida var snyggare än deras
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Dom har ej hört av sig så jag tror att hon skrev innan hon kollade på denna sida eller så sitter hon i stryrelse möte och räknar på advokatkostnaders timlön för att stänga denna sida
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha, intressant.
Låt oss höra hur det går för dig tommi! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo då det blir en tuff kväll och en mardöms natt. Imorgon bitt när man vaknar och öppnar datorn och ska logga in så kanske sidan är nere förgott.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|