FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En tjej som ligger bakom bloggen http://akolan90.blogg.se/ hänger ut enskilda människor i sin blogg i tre stycken inlägg samt att hon också har copyright skyddade bilder i sin blogg. En person skrev till blogg.se och begärde att de skulle radera de inlägg som uthängningarna finns i.
Detta har ännu inte skett samt att personen heller inte fick svar från blogg.se. Ett email skickades till datainspektionen angående den här bloggen och som skickade med två länkar som tyvärr inte kommer att hjälpa i detta fall. Enligt iis (nic, .SE) så ligger blogg.se på hyp.net vilket man inte kommer åt. Detta leder till att blogg.se är en oseriös webbsida som tillåter sina medlemmar hänga ut enskilda människor samt att de också tillåter sina användare lägga upp copyright skyddade bilder. Obs: Med tanke på att det finns dem som kastar en massa skit på en här så är det väl ingen idé att kolla den här tråden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Den du borde prata med i förstahand är Roland Karlsson från Blogg Esse AB (som driver blogg.se), inte blanda in någon annan. Länk till hitta.se och med sök på Blogg Esse AB |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker du är bara frustrerad på att ni inte har än fått som ni ville. Blogg.se är knappast oserilsa, men jag kan tänka mig att innan man tar bort information kontaktar man personen ifråga. Dessutom kan jag tänka mig att med det antalet bloggar de administrerar så tar det tid.
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Vad har det här på WN att göra?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Goddag yxskaft.... Vad är det för känsliga uppgifter som finns på bloggen? Hur lång tid har gått sedan Blogg.se kontaktades?
![]() |
Svara |
|
|