FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hur såg egentligen anmälan till Blogg.se ut? Det låter mer troligt att själva anmälan var oseriös än att tjänsten Blogg.se är det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
|
Kedi, du skall nog lära dig att räkna till 10 när du är irriterad över något.
Ha en vänlig dialog med parten du anser gjort fel så brukar man få förståelse och hjälp snabbare. Ingen gillar en gnällspik, hur rätt personen än kan ha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det brukar ta ett tag för blogg.se. Det haglar in tusentals mail till dem varje dag med "skitfrågor". I sinom tid ska ni nog få svar skall du se.
Fast Kedi, det känns som att du nog snart måste acceptera att världen inte alltid är så perfekt som du vill att den skall vara. Det lilla jag har läst av dig så känns det som att du stör dig på petitesser och har en tendens att förstora dessa. Mitt råd: Tagga ner och tänk efter en extra gång ifall du verkligen behöver slösa tid på alla dessa banala saker. Du måste kunna ta dig an viktigare uppgifter än detta. (Betrakta inte detta som något personligt påhopp, utan mer som lite råd.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
|
Jag undrar varför TS fastna för just den bloggen, jag menar hon är inte ensam om att hänga ut folk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Först blipp/blippville, och nu blogg.se lunarstorm next?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|