FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har en site och vill gärna ansluta mig som annonsör, så hur stor är startavgiften och hur snabbt kan man vara igång?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
det beror på nätverk. enklast är helt klart att kontakta de olika nätverken som finns (eller de som du tycker är intressantas) och se vad dom säger
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I vilket annonsnätverk?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Oj, sorry. Affiliator och Tradedoubler
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan inga exakta siffror och det kan ha ändrats sedan jag fick uppgifterna men hos Affiliator handlar det om 20 000+ kr i startavgift och sedan löpande månadskostnad.
Vad gäller Tradedoubler gissar jag på 100 000+ kr i för att komma igång och väldigt höga månadkostnader likaså. Har jag rätt? Hoppas det var lite till hjälp i alla fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Annars finns ju också Agent Interactive som är helt resultatbaserade och Double som har en ganska låg avgift jämfört.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Fy fan vilka startkostnader på Affiliator och Tradedoubler! Är de verkligen så mycket bättre att det är värt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Double verkar inte ha speciellt många vettiga sajter bland sina publicister iaf.
Affiliator är trevliga.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||