FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Min burk fick inte vara uppe en timme ens. Nu går det dock att komma åt ilo-kortet så jag ser att burken i sig är igång men från den går det bara att komma åt det lokala subnätet.. :-I
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Är alla ute efter att möösha prq så alla andra stryker med?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det tror jag knappast, berör ju bara min burk. Den verkar inte vara riktigt frisk efter att ha blivit brutalt omstartad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Men är ju ett problem om man hostar alla sidor resten av världen inte vill hosta, blir ju lätt ett enda DDoS mål. Alltid någon sida någon vill DDoS då.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Medlem
|
Har varit stabilt och bra ett tag nu tycker jag, men har hat en del strul nu på förmiddagen. Fler som upplevt detta eller bara jag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om du är kund så borde du ha fått deras mail om att det är routingproblem på gamla STH0 (194.145.248.0/22)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag som är gammal kund får till och med dom här mailen, så jag är väldigt förvånad att många här som är nuvarande kunder inte har information som jag som icke kund har.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Felet var från kl 11 ca och mejlet stod som skickat då men dök inte upp hos mig förrän efter kl 15. Vet inte om det berodde på ngt hos mig eller hos prq.
(jag hade drygt 1 tim nertid) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Medlem
|
jag fick mailet till slut, enligt headern var det skickat nästan exakt kl 11, men jag fick det inte förens ett par timmar senare, strax efter jag hade postat här.
anledning till det låter jag vara osagt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du ditt mailkonto hostat på servern som var nere?
Om inte mailet kunde nå dig så kommer deras mailserver försöka skicka senare. Beroende på när den åter får kontakt med den server som hanterar din mail så kan det ta en del tid. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|