FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Hur vore det ifall man fixar problemen och sen går ut och säger att det är fixat. Tycker dom har sagt att det är fixat lite väl många gånger nu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med, trött på eländet nu. Vilket webbhotell bör man välja? Vilket är säkrast?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Underbart! Gissa vem som är trött på detta!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag har pekat om till Google Apps nu i alla fall.
Så nu funkar min mail. Woho! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Loopia borde fixa detta nu. Börjar bli tröttsamt att det ofta strular.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag har aldrig upplevt en driftstörning. Jag har använt Google Apps sedan det kom ut, och jag kan bara säga att jag är sjukt nöjd. http://www.google.com/a
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Google hade stora störningar på både Apps och Gmail senast förra månaden.
http://www.informationweek.com/blog/main/a..._outage_sh.html Det är precis som pokerstjärna skrev, ingen är säker. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hosting är ett jävla piss. Det kvittar hur mycket pengar man slänger på det man är aldrig säker.
Det man behöver är en leverantör med ansvarsförsäkring som täcker exakt alla monetära bortfall under downtime. No questions asked. Jag ska ha 100% tillgänglighet eller full ekonomisk kompensation. Det kan jag tänka mig att betala riktigt mycket för. Vem har kulorna att erbjuda det? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|