FAQ |
Kalender |
![]() |
#191 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Internet Sweden borde bli gästbloggare på IDG....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
...Eller att IDG eller annan media tar tag i detta?
![]() Edit: Har vi inte någon reporter från insider här? Han jagade väl knullis förra året, och är fortfarande medlem. Kan man inte be honom logga in? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Alla,
Nu har detta gått för långt och jag känner att jag måste kommentera innan det börjar sväva ut förmycket. Jag slutade på Getupdated i Mars 2008 för att jobba på heltid med GSYS. När jag sedan behövde en kontorsplats så hyrde jag in mig på kungsgatan 24. Gällande LN group så har dom inget med detta att göra. De var delägare i GSYS fram till 2006 då vi jobbade med TV-informationssystem till Skolor. LN group sitter inte i dessa lokaler. Enligt tidigare inlägg så sitter jag även med i styrelsen för STEJ. Det är gammla kollegor och vänner till mig som har startat det bolaget. Att bolaget har en c/o adress i tullinge är inget konstigare än att Stefan och hans Sambo bor där. Stefans sambo jobbar på Getupdated. Jag har självklart privata kompisar på Getupdated eftersom det är ett bolag med över 300 anställda men jag eller GSYS har inget med Getupdated att göra. Vid vidare frågor eller funderingar så vore det bra om ni ringde eller mailade mig så svarar jag gärna på dessa frågor. Mvh Rickard Vikström 0734 40 51 82 [email protected] (edit: telefonnummer och epost) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||||
|
||||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror fortfarande att det här är en bubbla, där det betalas ut mer pengar än vad som i verkligheten genereras från dessa klick (eller kanske inte men, men för mycket för att det ska gå ihop).
Vi har på senare tid sett medlemmar som blivit avstängda från Adsense, det är en del "inkomstbringande sidor" till salu här som drar pengar från reklam, till priser som inte går ihop utifrån vad dom sägs generera (därmed INTE sagt att dom har med det här att göra, alls, såklart)...och jag tror det är en bubbla som spricker snart...men jag ska inte tjata mer om det, history will prove me right...or not... Även om antalet internetanvändare ökar så har ju dom köpstarka kunderna funnits här ett tag, och det går inte att styra dom hur mycket/länge som helst, till slut hittar man en grund att stå på i sitt internetanvändande... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
han kanske glömde bort att han hade slutat och råka jobba lite där av gammal vana?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det smärtar mig att se detta. Vi har olyckligtvis köpt tjänster av inblandade företag under våra utvärderingar av SEO-tjänster...
Visst har man misstänkt att det var dirty här och var, men detta gör ju att man får ta sig en rejäl funderare... :-(
![]() |
Svara |
|
|