FAQ |
Kalender |
![]() |
#201 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu har Computer Sweden plockat upp detta: http://www.idg.se/2.1085/1.174168
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag tycker det är förkastligt att Jonathan Sulo, marknadschef på Binero som jag har haft en affärsrelation med går ut och publicerar mail från mig. Jag slutade i Mars på Getupdated. Självklart, för att göra en snygg avslutning mot Getupdateds kunder så hjälpte jag dom lite efteråt. Återigen, Innan ni spekulerar i öppna forum. Ring och kolla så kommer jag svara på era frågor. /Rickard |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | ||
|
|||
|
Har inte läst i denna tråd förut utan hamnade här först efter IDG artikeln. Det bekräftare bara det jag alltid vetat, getupdated är en stor bluff. Intressant att se att getupdated samarbetar med spammarna på jajja...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag valde att publicera ett utdrag från vår e-postväxling för att förtydliga att RV:s koppling till, eller anställning hos, Getupdated inte tog slut i mars. Den affärsrelation som Binero har haft med Getupdated är på inget sätt hemlig. Den har varit väl synlig på webbhotell (punkt) se. Detta åtminstone till dess att Getupdated (utan att meddela oss som annonsör) valde att peka om denna domän till Crystone. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | ||
|
|||
|
Har någon statestik över hur många % av snapbacksen som snapback.se tar nu i efterhand efter GSYS-skandalen?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
|
|||
|
Citat:
Finns andra saker i denna tråd som känns mycket mer förkastliga. ![]() |