FAQ |
Kalender |
![]() |
#211 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
WN <3
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan ju vara sammanträffanden igen!?
Jajjas inblandning i denna soppa chockerade mig faktiskt - Jag hade ingen föraning alls! - men precis som när jag läser en spännande bok (eller lat som jag är - lyssnar på en ljudbok) så vill jag ha en fortsättning och komma vidare (..speciellt om boken tar en ny smutsig vändning..) Men den fortsättningen ser ju än mer deprimerande ut - jag trodde i min enfald att det var något "nytt", "fräscht" och kanske tom "sensationellt" som jag hittat kring att "konkurrenterna" Jajja och GU verkade samarbeta... men det ser knappast ut att vara hela sanningen! Jag bad idag en god vän till mig (som även är en större kund hos Jajja), att kolla upp vilka filurer han handlar av med tanke på bloggarna. Det tog nog inte ens 5 minuter innan jag hade ett mail innehållandes en lång rad okvädesord i versaler avsedda för aktuellt bolag, följt av vad han hittat. Jajja har på 3 år 2 stycken ansökningar om betalningsföreläggande - inte så märkvärdigt om det inte vore för storleken (drygt 280K) i kombination med vem som ansökt om det.. Citat:
Finns någon som kan se nån rimlig förklaring till detta - så snälla - uppdatera mig! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mystiken tätnar... Någonstans tjänar de ju givetvis pengar på mygleriet, och det känns ju sannolikt att det sker inom just SEO-biten.
![]() |
![]() |
#215 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Mattias K. har kommenterat många av de sammanträffanden jag tagit upp i den här tråden, så utan inblandning av egna värderingar har jag lagt upp en PDF med vår kommunikation för den som är intresserad av att läsa: http://www.internetsweden.com/wn/Kanetegmail.pdf
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tack för ett otroligt väl genomfört gräv Internet Sweden! Det är ju så att man skäms för att associeras med SEO-branschen idag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Holy crap sæger jag bara... first of all, det ær inte vært att fula sig i webbværlden så længe Internetsweden finns hær, otroligt bra jobb, kan inte sæga annat æn att jag ær djupt imponerad.. Det hær ær ju som Sverker på webben =)
I øvrigt så ær det rent patetiskt hur SEO værlden tycks fungera, frågan ær nu hur andra seo føretag aggerar? Finns det pålitlig seo idag? Eller ær det bara en ønskedrøm? MVH Fredrik Næs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||