FAQ |
Kalender |
![]() |
#841 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som vet hur lång tid det tar innan man får svar ang. en ansökan till vissa annonsörer? Jag väntar på Ellos och Pixmania
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tar det längre tid än 2 veckor så ska man kontakta TD support.
Jag kan bara bekräfta att vissa annonsörer är bedrövliga med att godkänna ansökningar. Har fått maila TD support flertal gånger. Man blir genast tveksam om det är vettigt att jobba med såna annonsörer som har så långa svarstider tyvärr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | ||
|
|||
Medlem
|
Tradedoubler: Skulle ni vänligen svara på era supportmail som jag skickat till er. Det får inte er att framstå som speciellt seriösa om ni ignorerar era affiliates förfrågningar. Detta gäller sale jag inte fått. vänligen kontakta mig snarast. Detta gäller hotels.com.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det ett specifikt sale som inte registrerats eller får du inte in något alls för Hotels.com? Kanske vill du testa lite själv för att se om allt ser schysst ut...
Om man installerar ett HTTP-header plugin i Firefox kan man se vad som händer när man trycker på spårningslänken, där kan man också hitta felkällor. Man kan dessutom kolla om TradeDoublers cookies sätts på rätt sätt. Om det är flera som är intresserade av att lära sig hur man felsöker spårningen helt utan att blanda in TradeDoubler så skulle jag kunna köra en genomgång på typ Skype eller Google Hangout. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är ett specifikt sale. Allt har fungerat tidigare och sales har registrerats.
Jag satt bredvid och såg på när detta köp på hotels.com gjordes. vi kollade faktist extra noga denna gång, tömde cookies innan, klicka via affelänk, kollade så att cookien dök upp, gjorde köpet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Har precis börjat prova Tradedoublers system Ad match. Systemet slumpar då fram passande annonser. Problemet som uppstått för mig är dock att det bara syns annonser då och då. Ofta är rutan bara helt tom. jag använder detta på tre ställen på hemsidan (olika storlekar) och antingen så syns reklamen på alla ställen eller syns dom inte på nåt ställe. Detta är något jag stör mig oerhört mycket på då sidan ser konstig ut när reklamen inte syns! Är det någon som vet vad detta problem beror på?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Hängde du med? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Givetvis är detta något som TradeDoubler ska felsöka själva, men vi kan ju hjälpa dem lite på traven genom att fundera på möjliga felkällor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |||
|
||||
Medlem
|
Sedan cirka 2 - 3 veckor har jag betydligt fler avslut när jag länkar till AdLibris trots att antalet klick ungefär ligger på samma som förut. Vad kan det bero på?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |||
|
||||
Medlem
|
Husassistans avslutade sitt samarbete idag. någon som vet om dessa finns på något annat ställe?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|