FAQ |
Kalender |
![]() |
#741 | |||
|
||||
Medlem
|
Har fått samma. Har dock inte klickat. Förstår inte varför ett klick på länken i mailet skulle kvalitetssäkra affiliaten?
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Först ser hur många som laddar bilden, sen se hur många som trycker med trackerlänken så att mailen blir grön i listan. Men de kvall säkrar inget, bara kollar att man inte angivit en falsk mail, vilket TD's system har koll på vid reggning. Detta är likadant som att verifiera sin mail vid reggningen så mjadu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#743 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Bythjul-mailet har skickats ut från Bythjul i samråd med oss, och är därmed inget spam. Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | ||
|
|||
|
Hur går det för Halebop att betala sina fakturor?
Halebop SE-11-01824 2011-07-01 x xxxxx Halebop SE-11-01224 2011-05-04 x xxxxx |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#745 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
"Nej men det är ju sommartider, semester o allt möjligt annat viktigt, så vi släpar tyvärr efter flera månader med betalning av fakturor - Det måste ni väl förstå att de blir så?" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#746 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag skulle vilja se lite press från Tradedoubler på just detta. Betalningspåminnelse och ränta som delas jämt mellan Tradedoubler och publishers.
Jag föreslår inte att det är något som kickar in direkt. Men kanske när företaget är sen ett par veckor med betalningen. Det är nonchalant mot sina publishers, och även mot Tradedoubler... Något ännu värre är exempelvis detta som man finner under "Ej ännu fakturerade transaktioner" -> "Dustin Home". Bara det att Dustin Home har inte varit affiliate på över ett år (minns faktiskt inte riktigt när de försvann). I mitt fall är det bara en skitsumma, men man undrar ju ändå hur och varför... Senast redigerad av FredrikMH den 2011-07-05 klockan 03:24 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det helt omöjligt att få svar från Tradedoubler på mail eller är det bara jag som upplever det?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | ||
|
|||
|
Tradedoubler har ju endast en fördel: många program.
När fler och fler annonsörer går över till andra nätverk kommer tradedoubler nog inte gå lika bra i Sverige. Tradedoubler, ni borde förbättra svarstiderna på er support samt införa utbetalningsgaranti alternativt låta publicisterna få ta del av dröjsmålsränta. Tillägg: Jag fick svar ganska snabbt på mitt senaste supportmail, ni som inte fått svar kanske ska skicka om mailet för jag har tidigare varit med om att de svarar om man upprepar sig. Senast redigerad av Erik Stenman den 2011-07-14 klockan 18:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bara jag som får massa mail om att jag har blivit godkänd för program som jag inte sökt till?
"Hej Addison" börjar dom med dessutom!? |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|