FAQ |
Kalender |
![]() |
#821 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#823 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#824 | ||
|
|||
Medlem
|
Sedan 27e november har vi inte fått in några avslut/sales på Comviq.
Brukar komma sales dagligen annars. Fler som kör Comviq-programmet och uppmärksammat detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#825 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Någon som fått in de förlorade avsluten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#826 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Under perioden 27 november till 2 december spårades inte avslut i Comviqs program. Vi kommer retroaktivt att ersätta berörda partners för utebliven försäljning med en ersättning baserad på genererad försäljning för samma period under föregående vecka. Berörda partners kommer att kontaktas direkt gällande detta. Sedan i lördags fungerar spårningen i programmet som vanligt igen. Vi beklagar givetvis detta, och ni får gärna höra av er till Comviqs programansvarige för vidare frågor eller önskemål. Hälsningar, Publisherteamet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#828 | ||
|
|||
Medlem
|
Och nu ligger det en obetald faktura från Freedom Finance och hindrar kommande utbetalning.
Vad är det som händer. Alla finansprogram hos er strular på ett eller annat sätt... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#829 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har några frågor till er på Tradedoubler (har kollat igenom infocenter+support men hittade inte svar på mina frågor):
1. Ett program har segmentsstege. Låt oss säga att ordinarie provision ligger på 10%. Jag ligger nu i det övre segmentet. Kör jag en rapport från idag är min ersättning fortfarande 10%. Justeras det i efterhand eller har det blivit ett fel? 2. Genererar jag en avslut- och leadrapport visar program X ett antal olika händelser med statistik. Men väldigt ofta har samma händelse två eller flera rader, men jag har bara fått ersättning för den första raden. Raderna under saknar ordernummer, ordervärde samt ersättning. Däremot har de produktinfo och produktvärde. Vad betyder det? Är det samma person som gjort flera orderar (och programmet endast ger ersättning för den första?)? Eller är det en iSale (som programmet inte ger ersättning för)? 3. Vad är en iSale egentligen? Är det när man klickar på min annons, kommer till annonsörens webbplats men stänger ner den, återkommer och köper? Eller är det som det står i er ordlista över viktiga facktermer, att det endast räcker med att någon ser annonsen? (Det låter ju lite för bra för att vara sant?) Citat:
5. I avslut- och leadrapport: Varför är produktvärdet ibland mycket högre än ordervärdet? Jag skulle bli jätteglad om någon orkar ta sig tid att svara på mina frågor. Tack på förhand! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |||||
|
||||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Affiliateprogram ger i de flesta fall ersättning för alla köp som sker inom cookietiden (vanligtvis alla köp inom 30 eller 45 dagar efter klick om det inte är iSale) så om någon gör flera beställningar så får man provision för alla dessa. Men då blir det på nya rader, med egna ordernummer. Citat:
Citat:
Citat:
![]() Oj, blev ganska långt svar... syns det att jag gjort detta förr? haha. Jag finns som jakob_nanneson på Skype om någon har klurigare frågor. Men jag bevakar detta forum ganska bra också. God jul! |
|||||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|