FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Sedan 27e november har vi inte fått in några avslut/sales på Comviq.
Brukar komma sales dagligen annars. Fler som kör Comviq-programmet och uppmärksammat detta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Någon som fått in de förlorade avsluten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Under perioden 27 november till 2 december spårades inte avslut i Comviqs program. Vi kommer retroaktivt att ersätta berörda partners för utebliven försäljning med en ersättning baserad på genererad försäljning för samma period under föregående vecka. Berörda partners kommer att kontaktas direkt gällande detta. Sedan i lördags fungerar spårningen i programmet som vanligt igen. Vi beklagar givetvis detta, och ni får gärna höra av er till Comviqs programansvarige för vidare frågor eller önskemål. Hälsningar, Publisherteamet |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Och nu ligger det en obetald faktura från Freedom Finance och hindrar kommande utbetalning.
Vad är det som händer. Alla finansprogram hos er strular på ett eller annat sätt... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|