Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Officiella TradeDoubler-tråden (Tråd 3)

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-11-30, 16:12 #1
dadude dadude är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 4
dadude dadude är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 4
Hej,

Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen!
dadude är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-02, 10:14 #2
Revinc Revinc är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 105
Revinc Revinc är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2010
Inlägg: 105
Exclamation Comviq spårningsproblem!

Sedan 27e november har vi inte fått in några avslut/sales på Comviq.

Brukar komma sales dagligen annars.

Fler som kör Comviq-programmet och uppmärksammat detta?
Revinc är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-05, 10:46 #3
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Citat:
Ursprungligen postat av dadude Visa inlägg
Hej,

Vi har haft problem med att mätpixlarna från TD inte registrerat ansökningar. Detta ska nu ha blivit åtgärdat och du (liksom alla andra...!) kommer att se avsluten inom några dagar. Vi kommer också manuellt att gå igenom allt så det blir korrekt. Ledsen för sen information kring detta. Nu ska allt fungera korrekt igen!

Någon som fått in de förlorade avsluten?
Princess Le är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-08, 17:49 #4
TradeDoublers avatar
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
TradeDoubler TradeDoubler är inte uppkopplad
Flitig postare
TradeDoublers avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Inlägg: 321
Standard Gällande Comviqs spårning perioden 27/11-2/12

Hej,

Under perioden 27 november till 2 december spårades inte avslut i Comviqs program. Vi kommer retroaktivt att ersätta berörda partners för utebliven försäljning med en ersättning baserad på genererad försäljning för samma period under föregående vecka. Berörda partners kommer att kontaktas direkt gällande detta.

Sedan i lördags fungerar spårningen i programmet som vanligt igen. Vi beklagar givetvis detta, och ni får gärna höra av er till Comviqs programansvarige för vidare frågor eller önskemål.

Hälsningar,
Publisherteamet
TradeDoubler är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-13, 06:26 #5
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Citat:
Ursprungligen postat av Princess Le Visa inlägg
Någon som fått in de förlorade avsluten?
Fortfarande ingen ersättning från Lendo.....
Princess Le är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-14, 08:15 #6
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Princess Le Princess Le är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2009
Inlägg: 134
Standard Freedom Finance ej betalat fakturan?

Och nu ligger det en obetald faktura från Freedom Finance och hindrar kommande utbetalning.
Vad är det som händer. Alla finansprogram hos er strular på ett eller annat sätt...
Princess Le är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:00.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017