FAQ |
Kalender |
![]() |
#731 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var ett fint sätt att säga att man struntat i att informera affiliates om förändringar i provisionerna, men men... hade inte direkt förväntat mig något annat. Case closed.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#732 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har ni några planer på att börja dra rätt arbetsgivaravgifter för personer yngre än 26 år?
Det är säkert många som inte känner till att ni drar för mycket pengar. Ni har ju haft flera år på er att ändra era rutiner efter svensk lag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
I dagsläget har vi tyvärr ett system som inte kan hantera detta problem, men det är absolut något som vi jobbar på att förändra. Lösningen som vi har just nu är att vi självklart korrigerar för alla som kontaktar oss om detta. Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | ||
|
|||
|
Citat:
Men jag skulle uppskatta om ni hade som rutin att betala ut pengarna varje månad i stället för en gång varje halvår, som jag fick berättat i ett supportärende om jag inte missminner mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | ||
|
|||
Medlem
|
Fler än jag som inte kan logga in just nu?
Blir redirectad från http://www.tradedoubler.com/se-sv/ till http://www.tradedoubler.com/ vid varje försök. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Konstigt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#738 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vår målsättning, och också tro om att vi har, är att ha kontakt med de allra flesta som detta berör och kunna åtgärda det för dem. När detta inte sker är det givetvis inte så att vi tjänar några pengar på det. Tyvärr kan vår ekonomiavdelning inte hantera tätare utbetalningar än halvårsvisa just på grund av den manuella hantering som detta i dagsläget kräver. Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Under kvällen den 22 juni upptäckte vi ett problem med vår plattform som orsakade att inloggningen inte var åtkomlig. Detta åtgärdades inom ett par timmar, och ingen spårning påverkades av det. Dock är det konstigt att du hamnade på en specifik annonsörs affilaiteprogram @deltaco12. Du får gärna höra av dig om buggen kvarstår eller om upptäcker liknande problem. Hälsningar, TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#740 | |||
|
||||
|
Är detta från TD? Klickar ogärna på den stora bilden där de står "Klicka här" när de inte finns nått som styrker att det är från td/bythjul.
Date Fri, 1 Jul 2011 10:47:46 +0200 Subject Svara på detta mail | Bythjul.com Client Compost Carma ------------------------ Är ni en affiliate till oss? Hej! Vi på Bythjul tackar er för ett bra samarbete via TradeDoubler och hoppas på ännu bättre resultat i framtiden. Tyvärr har vi under senare tid drabbats av bedrägerisidor och vill nu kvalitetssäkra de anslutna partners vi redan har. Vänligen klicka på länken här eller på bilden nedan för att bekräfta att ni läst detta mail. Tack på förhand! Med vänliga hälsningar Bythjul.com ![]() Senast redigerad av BarateaU den 2011-07-01 klockan 12:30 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|