FAQ |
Kalender |
![]() |
#641 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Tidigare gjordes ingen kreditkontroll i detta steg, och oftast blev alla sales godkända automtiskt under auto-accepted perioden (även om du skickat 75% kunder/avslut som hade kreditanmärkningar). Det var alltså en extrem fördel till Affiliaten i tidigare setup. Tradedoubler borde dock kunna svara mer exakt på detta, hoppas jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Väntar på svar från TradeDoubler här i tråden. Senast redigerad av addiction1 den 2010-11-11 klockan 23:33 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vid lanseringen av Comviqs nya hemsida har tyvärr webbutiken bitvis legat nere, därav kan du ha uppmärksammat en lägre konvertering. Detta är dock nu åtgärdat och ska fungera som vanligt. Vi ber om ursäkt för de problem som uppstått i samband med detta. Vänliga hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt problem visade sig vara ett enormt missförstånd, och jag fick mycket god support utav Robert.
Senast redigerad av Dakota den 2010-11-22 klockan 18:50 Anledning: Problem löst |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Kan ni kolla på det jag skrev ovan och återkomma så fort som möjligt? Tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Inte 100a dock - men har minnet av något mail om detta från sembo tidigare i år. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | ||
|
|||
Medlem
|
Just nu visas inga banners från TD, klick går inte fram och inloggning på TD funkar inte. Sköj!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Supportnummret till TD är avstängt. Jobbigt att inte kunna lite på TD/Euro Florist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hur lang tid tar det innan olika program godkanner ansokningar? Jag ansokte till tre olika program/foretag for tre dagar sedan men fortfarande utan svar. Senast gick det valdigt fort med att jag fick svar.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|