FAQ |
Kalender |
![]() |
#181 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som känner till trevliga program på Tradedoubler som betalar per impression (1000 annonsvisningar)?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Med anledning av fördröjningen i statistiken vill vi be om ursäkt för eventuella besvär och informera er om orsaken och åtgärder för framtiden. Beskrivning: Ett fel inträffade i databasen som ledde till att rapporteringssystemet inte kunde jobba i samma takt som vanligt. Felet inträffar när transaktionsvolymerna ökar under en kort tidsperiod vilket leder till att systemet inte hinner anpassa sig och optimera datan. Lösning: Databasen har nu optimerats för just detta och statistiken ska nu vara tidsenlig (Dock fortfarande en fördröjning på impressions). Åtgärder för att förhindra att detta ska hända igen är att förbättra optimerings strategin och ha en mer frekvent analys av datan. Vi kommer även att införa alarm som ska varna oss när det blir överbelastning i systemet så att vi kan informera om detta snabbare. Vi kan försäkra er om att alla sidvisningar, klick och transaktioner fortfarande spåras vid fördröjningar och att ni kan lita på att detta uppdateras korrekt. Spårningssystemet och rapporteringssystemet är två helt olika enheter och påverkar på så sätt alltså inte varandras reliabilitet. Hälsningar TradeDoubler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag fick utbetalning den 21, alltså igår..men hur många dagar tar det innan jag får det på bank-kontot?
(Har swedbank) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har du kollat ditt konto ens att det inte finns registrerat redan?
Jag har Nordea och där sätts det in imorgon enligt mitt kontoutdrag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som fått pengar av EFI? Jag har ett par förfallna fakturor hos dom just nu..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|