FAQ |
Kalender |
![]() |
#101 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Hur lång är denna tiden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
|
||||
Medlem
|
För nya skapade House Ads så har jag fått höra att det är ett dygn. För mindre förändringar som inaktivering av kampanjer osv tar det några timmar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
|
||||
Medlem
|
Jonas
Citat:
Jag tyckte du skrev att när du såg Comclick-default visas för de andra som du inte skapat en House ad för så skapade du även House Ads för dessa format. Och de formaten skapade du väl i förrgår/igår? Men jag har bett dem att kolla på ditt enskilda fall och se när de skapades och varför de visades. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Från "dag 1" skrev jag detta. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
|
||||
Medlem
|
Jonas
Citat:
Jag skulle vilja luska vidare vad det kan vara för fel/varit för fel. Därför skulle jag vara mycket tacksam om du kan skicka en print screen till oss när du ser Comclick-default-annonsen igen, skriv gärna vilken tidpunkt det handlade om. Skicka den till [email protected]. Tack på förhand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |||
|
||||
Nykomling
|
Har en fundering kring annonsvisningen. Det händer ofta när jag går runt på min egen webbplats att annonsen inte visas då och då. Sker det för mig måste det ske för andra som besöker min webbplats. Då undrar jag varför det förekommer?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
||||
Medlem
|
Amikal
Citat:
Om det blir en vit ruta kan det bero på att annonserna för dina annonsplatser har visats ett visst antal gånger. Om det finns för få annonser kopplade till det annonsformat du använder dig av så finns risken att en vit ruta visas. För att undvika det kan man skapa s.k. House Ads. (Såg att du hade gjort det för ett av dina annonsformat). Mitt förslag är att du skapar sådana annonser för alla format och lägger till dem i funktionen House Ad. Du kan också med fördel använda dig av andra annonsnätverks annonser som House Ads. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har stoppat One.coms annons för flera timmar sedan men den fortsätter visas. Ska det verkligen ta så lång tid?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |||
|
||||
Medlem
|
Jonny
Citat:
Tyvärr måste jag nog svara ja på den frågan. Pga av en "push delay" i Comclick kommer det dröja några timmar från det att du deaktiverar den till att den slutar visas. Därmed borde den sluta visas snart. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|