FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Åh, det ser ju ut att vara precis vad jag söker
![]() Signade upp för ett konto, fick en faktura på 0:-, jag skall visst få kontuppgifterna när jag har betalt den... uhm... får väl ringa dom imorn... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Måste vara blind... Klarar inte av att signa upp på den. Klickar på "continue" men kommer bara tillbaka till samma sida
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Man var tvungen att välja att man hade ett domännamn redan, skumt, men men... Nu har jag pratat med dom, fast dom som har hand om kontoaktiveringen har julledigt, så jag fick inget svar direkt, dock skulle hon ringa några samtal och återkomma om en stund
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu ringde hon tillbaks
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
-"Tele2 kan jag hjälpa till"
-"Ja, hej jag skulle vilja ha inloggningsuppgifter till ett konto som inte är mitt." Du är alltså missnöjd med Tele2 som inte ens är DIN bredbandsleverantör?! Jag skulle inte velat hjälpa dig heller, tyvärr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi är flera som bor här, och delar på linan. Vi betalar lika mycket, men den som står på avtalet är bortrest. Jag bad inte om några inloggningsuppgifter, utan bara en möjlighet att kunna skicka utgående mail.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|