FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
och på http://domibot.info/ finns det rätt utförlig info om dessa rackare
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Medlem
|
Den 30:e december reggade jag ett i mitt tycke ett utomordentligt bra domännamn som fann ledigt som com, nu och se. Detta gjorde jag via Loopia och betalade via kreditkort den 1:a.
till min bestörtning ser jag någon vecka efteråt att se domänen är norpad av någon annan och via nic.se så reggades den den 31:a december. Vad jag inte visste var att Loopia inte gör något förrän pengarna finns inbetalda. Så jag kan dessvärre inte göra något och SE domänen var den mes betydelsefulla i mitt fall då ordet är svenskt ![]() Surt sa räven. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja utan resultat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag beklagar verkligen. Inte för att strö salt i såren, men var namnet ett "nytt" ord som någon annan kan ha läst sig till? Till exempel när en tidning skriver om en ny trend eller sport som kommer till Sverige och alla detta forums seo-optimerare och domäninvesterare kastar sig över namnet som utsvultna pitbulls över en mör köttbit? Eller misstänker du att din sökning blivit kapad?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
Medlem
|
Ja lite underligt måste jag ändå säga att det är eftersom personen i fråga som står som registrerad är amerikan. Och ordet är svenskt.
Namnet är relativt nytta ja. jag reggade kl 22.50 några timmar senare nöp någon den. men man lär sig något |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||