FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I'm in. Om vi är ett gäng som lägger 500kr var så kanske det kan bli en slant.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för alla svar
![]() Roligt att höra vad ni tycker men det är fortfarande ett svårt val för mig såklart ![]() Ska dessutom resa iväg 10 dagar nu, lite olägligt. Kommer inte att göra något i ärendet eller komma åt forumet förrän jag är tillbaka men jag kommer att läsa allt ni skrivit under den tiden. Givetvis säljer jag hellre till någon här ![]() kers: Om du är seriös så hör jag av mig när jag kommer hem igen. Dock har väl jag högre odds i en ATF än någon som köper den av mig i detta skedet, men försöka går ju. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag väntar svar från AOL om de tänker köpa domänen till mitt nya pris
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Och svaret blev? Och priset var?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
arrgghh... men tusan vad snurpligt, här följer man en tråd genom 5 sidor så finns det inget slut, som att läsa en bok utan sista sidan :P
hör gärna av dig ragnwald om resultat, låt inte dom stora företagen mobbas bara för att dom tror att dom kan =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det finns inget svar eftersom att det inte är avslutat än
![]() Domänen har nu bytt ägare iallafall, väntar fortfarande på mina pengar. Jag fick förmodligen för lite pengar i jämförelse vad domänen är värd och vad AOL kan betala, men alternativet var en osäker ATF så jag ska nog vara nöjd ändå. Jag väntar på 20.000:- |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|