FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Medlem
|
I praktiken så betalar AOL säkert hellre 100k till sina jurister än 20k till dig. Sedan kanske domänen inte är värd mer (för AOL) om det nu inte råkar vara så att du har svintur och sitter på den sista pusselbiten i varumärkesbygget...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Om det nu blir så som Zn4rk säger att AOL läser i denna tråd, så borde du tänka på att censurera deras brev lite mer. B.la namn och namnteckning borde inte synas så tydligt.
Lycka till! (.. och ja, domännamnet T9.se med befintlig hemsida är lätt värd mer än 10k ^^) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker det verkar som om dom är lite osäkra på om dom vinner tvisten eftersom dom är beredda att ge dig 10k. Jag skulle inte ge mig!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Stå på dej, se till att kontakta tidningarna om detta.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Medlem
|
Lite mer konstruktivt skulle kunna vara att du som motbud erbjuder domänen + T9 temperatursystem för en högre summa...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Man vet aldrig hur E&D får till det. Eftersom att de läser här, så kan de väl själva föreslå systemet plus domänen för en högre summa ![]()
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Medlem
|
precis, domänen borde ju vara värd bra mycket mer än 10k. Sen så får dem ju en fin sida på köpet!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Äh, skit i AOL. Jag bjuder 11k !
|