FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Stämmer. Däremot måste man skriva på och faxa in två kontrakt samt via fax ta emot inloggningsuppgifter.
Dom är på väg in i DNSDigger med ~1 miljon hosts per dag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mkt användingsbar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Väldigt bra idé. Kanske ska ändra ie (i (ie www.slashdot.org)) till eg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Av ren nyfikenhet, vart får du tag på alla domäner? DNS-servrar borde väl ha alla domäner i sig? Gör du DNS-frågor?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
dmoz, iis.se, sökmotorsubmissions, användarsökningar samt zonfil för .com och .net från Verisign.
Dock ligger jag efter rejält på grund av lite resursproblem och tankefel (man kan ju inte göra allt rätt första gången). Ska programmera om en del saker snart så jag kan uppdatera hela .com och .net över en natt. Eventuellt kanske frysa sökindexet istället för att ha det dynamiskt och på så sätt kunna söka snabbare i det (kompression osv). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Grym tjänst, bookmark direkt
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Nykomling
|
Klart grym, nu förstår jag varför en av mina sajter går trögt, när man ser vilka andra som förmodligen husserar hos samma "källarföretag"
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|