FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Åter igen är det troligen unga människor som leker på nätet igen.
Vitsen med detta mail var? "Gud vad tuff jag känner mig, skall visa alla på wn vad jag kan göra!" "Åh vad jag ska skrämma honom nu, frågar min far hur lagen ligger till" Skall bli kul att se dig ta upp detta ärende och ännu mer intresant att se det gå igenom. Hoppas dina bevis räcker till.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Det roliga är han har redan sagt 1000 kr genom detta kommer ha inte få mycket mera eftersom han redan sagt hur mycket han ville ha. Genom detta kommer han inte få någon advokat eftersom de inte jobbar under 1200 kr eftersom de inte kan kräva arbets ersättning för sådana små ärenden. Så han har liksom lagt snubbel ben för sig själv. Han kan i och för sig försöka besöksförbud för den datorn men jag tvivlar på att polisen kommer gå med på det eftersom inget hot föreligger.
ja ja kul var det i alla fall |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Jissus vilken tomte.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Hittade den här sidan. http://directory.sootle.com/website-worth/
Lite kul att kolla vad dom värderar webbplatserna till. wwm värderas till 6$, det är väl inte direkt någon seriös uppskattning man får, men jag tyckte det var lite underhållande iallafall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ha ha enl den är min sida värd 1584 USD
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Människan existerar verkligen, och det är ingen 15åring heller, utan en 40 årig herre från.. Haninge, tror jag det var.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|