FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Hehe =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Han har tydligen designat följande sajt med: www.s exsajt en.nu |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Läs vilket trevligt mail jag fick ifrån dem idag:
------------------------- Ge detta e-meil till behörig person på webdesigner.se. WWM.SE har fått ett e-mail från [email protected] Kl 19.52 av en person som heter Arne. Vad menar ni med detta e-meil ? -- " Ni är fan helt dumma i huvudet -- Vi har fyra frågor: 1. Är det en ärekränkning eller förtalskampanj med detta e-meil ?. 2. Är det företaget webdesigner.se som bedriver en ärekränkning eller förtals kampanj mot WWM.se ? 3. Vi vill veta om företaget har påtalat eller förtalat WWM.se i andra sammanhang inom media (T.I.M.E) ? 4. Vi vill veta om denna person vid namn Arne jobbar på webbdesigner.se eller om det är ett falskt namn ? Vi kräver en ursäkt för e-meilet och ett skadestånd på 1000 kr (eller uppåt) vi kommer inom dom närmaste dagarna skicka en skriftliggt krav brev till förataget webbdesigner.se och jag förutsätter att dom har gjort en utredning om meil utskicket som kom till wwm.se, kl 19:52 och skickar en skriflig förklaring och accepterar ni inte skadeståndkravet på minst 1000 kr så kommer vi kontakta vår advokat byrå som kommer att beivra erat e-mail. Vi hänvisar till copyright och varumärkeskyddet och lagarna om förtal och ärekränkning. Vi förbjuder er att besöka våran webbplats, bedriver ni industri- spionage ?. Vi väntar på svar inom snarast från behörig person på [email protected]. e-mail: [email protected] tfn: 070-4135429 Fråga efter Stefan eller Marie Nedan kan ni läsa ert e-mail. __________________________________________________ ____ > Ni är ju fan helt dum i huvudet > > Annonsen finns på http://www.blocket.se/view/9180019.htm > --------------------------------------------------------------------- > Brevet skickades via ett webb-formulär på www.blocket.se angående > din annons "Webbportal: World Wide Marketing". > > Personen som kontaktade dig känner alltså inte till din e-postadress > förrän du svarar på detta brev. Observera att vi inte kan veta > om avsändarens e-postadress ([email protected]) är korrekt angiven. > > Utskicket gjordes från ip-nummer 217.211.124.36 klockan 19:25:02 den > 25/8 2006 Webbläsare som användes var: "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE > 6.0; Windows NT 5.1; SV1; InfoPath.1)" > --------------------------------------------------------------------- > www.blocket.se | Sveriges största Köp & Sälj marknad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det där var ju bara dumt Brickshop.
/Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För att jag vet vem som skrev brevet =)
/Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Mja, Webingo kraschade inte min IE 6:a...
I övrigt - behövs det kommentarer? Suck.
![]() |
Svara |
|
|